Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hétköznapi töprengő

Hétköznapi töprengő

Az élet facebook nélkül

2018. augusztus 14. - dreamer28

Tíz év aktív használat után felfüggesztettem a facebook profilom. Csak azért nem töröltem véglegesen, mert a messengert használom egyéb kommunikációs csatorna gyanánt. 

Kicsit besokkaltam a sok kamu bejegyzéstől. Hogy az ismerőseim eladják kapcsolataikat üzleti érdekek miatt, hogy az utolsó percig mindent posztolnak életükről, és személyes találkozó alkalmával már csak annyit képes közölni: Ott van minden a profilomon. Hogy a személyes találkozók alkalmával a hülye facebook-ot böngésztük a többiekkel együtt. Hogy függővé váltam, mivel a posztok böngészésével indítottam ébredés után, és lefekvés előtt. Hogy miután posztoltam valamit, remegve vártam a like-okat. 

Úgyhogy valamivel több mint két hete a felfüggesztés mellett döntöttem. Kicsit szokatlan volt, hogy kiesek ebből a napi pixisből, és hogy nem tudok abba a szerves, pörgő folyamba bekapcsolódni, ami az ismerősöknél történik. Így legalább viszont lesz miről beszélgetnünk a személyes találkozók során. És remélem a kérésemet tiszteletben tartják, hogy közös időben ne posztoljanak, ne böngésszenek a face-en. 

Mindenkinek javasolt egy kis önmérséklés.

Ti mit gondoltok erről?

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapitoprengo.blog.hu/api/trackback/id/tr7314181523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása